dinsdag 9 april 2013

Professorfeestje en traktatie

Mijn zoontje van inmiddels 7 houdt erg van techniek en wetenschap. Zijn verjaardag hebben we dan ook bij Technoplanet.nl gevierd. Een middag lang proefjes doen samen met zijn vriendjes.


Ze hebben ontdekt hoe een lavalamp werkt, zelf badzout gemaakt, geëxperimenteerd met kleurstof in melk en superslijm gemaakt. Verder hebben ze nog een paar geweldige trucjes gezien.


Na afloop van de middag kreeg een ieder een button opgespeld. Deze heb ik gemaakt van gouden kartonnen rondjes met een afbeelding van Einstein. Daarachter heb ik kanten taartrandjes geplakt en een rood wit blauw lintje. Dit geheel weer op een button geplakt. 


Ook de schooltraktatie stond in dit thema. Met kaasvlinders heb ik voetstukjes gemaakt waarop ik een La Vache qui rit kaasje heb geplakt met een afbeelding van Einstein. Deze heb ik op een etagère gezet met bovenop de uitnodigingskaartjes van zijn verjaardag. Deze kaart heb ik besteld bij kaartje2go. 


Wij vonden het een succes!




1 opmerking:

  1. ZZP opdrachten is mijn favoriete bron geworden voor belangrijke projecten als freelancer.
    zzp it opdrachten

    BeantwoordenVerwijderen